varför???

Varför kommer alltid alla tråkiga besked samtidigt?? Nåja, nästan åtminstone...

Vetrinären ringde idag. De har haft provsvaren hos sig i 2 dagar men ville kolla upp allt lite extra -det är en elakartad tumör som Baileys har. :ó( 90% av den sortens tumörer är tydligen godartade, men han hamnde på fel sida om marginalen...
C skulle ringa någon expert och prata med henne, det finns tydligen cellgifter man kan ge men då blir han sjuk direkt och det är inte helt hundra att han blir bra. Som det är nu så är B hur pigg och glad som helst, så han får vara det så länge han kan innan han ska få somna in. USCH!! Vill inte ens tänka tanken... Blir med andra ord ingen resa, vill ju inte riskera att han blir dålig när vi är iväg.

Var på ett styrka-intervall pass förut för att rensa tankarna lite, tog nog i lite väl hårt för det snurrade till i huvudet ordentligt när vi stretchade...

Nu ska jag krama på lurvtrollet och se om jag kan få något vettigt gjort idag innan det är dags att släpa sig till jobbet.

Kommentarer
Postat av: Elin

Usch!!! Krama och pussa på älsklingen från mig!! :( <3

2010-01-21 @ 15:50:58
URL: http://leelin.blogg.se/
Postat av: Chris

Ojojoj - vad mycket saker det händer hela tiden.... Ta hand om varandra och pussa på Baileys från mig med!

2010-01-21 @ 16:46:25
Postat av: Lollo

nej! stackars er och vovven, kan inte ens tänka mig att det kommer att hända med min lilla vovve en dag. men cancer är hemskt oavsett om det drabbar människor eller djur! jag håller tummarna för att han mår bra så länge som möjligt!



sv: vi får ta en secondhand runda nån gång så ska jag visa dig runt =)

2010-01-21 @ 17:21:23
URL: http://lorenasvensson.blogg.se/
Postat av: Anonym

Krama baileys från oss.

2010-01-22 @ 12:38:32
URL: http://skruttiss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0