vinter

Nu är det verkligen vinter på riktigt! Hur länge sen var det egentligen som snön låg såhär djup och såhär länge på marken?


På förmiddagen kastade vi ut julen och granen blev bokstavligt talat avklädd. I princip så trillade barren bara man stände ytterdörren!

Innan granen blev helt "naken"

 

Har även åkt in till Växjö en sväng för att byta en julklapp men allt var i stort sätt stängt, så jag får åka in en sväng imorn eller på fredag istället.

Hittade ett par riktigt snygga skor på rean...

 

Ligger i soffan nu och jäser efter en väldigt god middag. Älskling gjorde grekiska biffar med lite salsa och annat mumsigt i! Ett glas vin på det och jag tänker inte röra mig särskilt långt från soffan! ;o)


Kommentarer
Postat av: Chris

Annie Annie... vart ska alla skor ta vägen med dig??? Puss

2010-01-06 @ 20:53:14
Postat av: Elin

Köpte nästan de skorna idag xD

2010-01-07 @ 17:05:22
URL: http://leelin.blogg.se/
Postat av: Chris

Elin Elin... Det är ju stövlar du behöver!! Pussar till mina skotokiga flickor

2010-01-07 @ 17:44:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0