en dag i solen

När det är så underbara sommardagar som idag (och föregående dagar) så har man verkligen ingen lust att bänka sig framför datorn. Dessa dagar är det väldigt skönt att mestadels jobba kvällar och nätter så att jag kan ligga i en solstol och läsa på dagarna. Klämmer ungefär 2-3 stycken i veckan... Så imorgon ska jag knata till biblioteket och skaffa lite nytt. 

Idag så var vi ett gäng som gick och såg Eclipse och nu har jag precis hoppat ur duschen efter en joggingrunda i kvällssolen. Filmen var helt okej, men jag har läst alla böckerna och inget går upp emot dem. Började läsa Eclipse idag igen, men jag tror jag ska låna 1:an & 2:an imorgon och börja från början istället.


Klänning -Gina Tricot, Skor -H&M

Var inne en sväng i Växjö igår och jagade födelsedagspresent till C's ena systerdotter iförd klänningen ovan. Börjar bli riktigt brun nu! :o)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0