härliga sommar


bild från när vi var i Sthlm.

Gud vilket underbart väder det är idag!!
Klarblå himmel och inte ett moln så långt ögat når.

Började dagen med en joggingrunda tillsammans med Zahara, inte helt problemfritt men det går bättre och bättre. Det blir att jag håller en högre fart än i vanliga fall och jag kan få lite draghjälp i uppförsbackarna. haha
Hade tänkt ta mig i väg till gymmet idag och köra lite rygg och mage men med tanke på vädret så tar jag det imorgon. Ska boka in mig på ett spinningpass så då kan jag köra det innan.

Har legat i solen och njutit sen halv 11 någonting med undantag för en lunchpaus. Köpte hem lite jordgubbar också som jag har legat och smaskat på. Har tagit lite bilder, men de kommer upp senare. Nä, nu lockar solstolen och boken.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0