home sweet home

Kom hem för ungefär en timme sedan och har fått i mig lite lunch. Har haft en helt underbar helg med mycket skratt, trevliga människor och igår var vi riktigta turister. Slänger upp lite bilder när jag har tid, men jag får se när det blir. Förhoppningsvis ikväll.
Nu måste jag börja röja i huset. På onsdag är det visning och allt måste vara tipptopp, imorgon jobbar jag förhoppningsvis natt och på torsdag morgon åker vi till Gotland. Måste även hinna fixa all musik till midsommar, tömma min bärbara dator, vaxa benen, färga fransar och bryn, packa och ikväll ska jag iväg. Skönt att äntligen ha en massa att göra! :o)


Kommentarer
Postat av: Lorena

härligt =)

2010-06-21 @ 17:32:20
URL: http://lorenasvensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0