tidiga mornar och sena kvällar



Det var inte bara jag som var vaken och hungrig strax efter halv 5 snåret i morse. Såg den här lilla krabaten på min cykeltur på väg hem från jobbet.

Idag har jag inte gjort många knop, bara slappat i solen och läst. Imorgon blir det däremot andra bullar. Älskling ska börja bygga förråd/carport och jag ska på Army Fitness på eftermiddagen. Vi får väl se om jag är mer död än levande när jag kommer hem därifrån! Ska ju bli lika fint väder som de senaste dagarna, så jag ska ladda ordentligt med vatten, men på ett eller annat sätt lär jag ju rinna bort...

Kvällen har spenderats i soffan framför Braveheart och med en mysig promenad (efter att vi jagat Zahara som jagade en stackars hare... Vi måste ha sett riktigt roliga ut! haha). Nu blir det sängen!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Det är väl inte schysst att fly fältet när det vankas snickarjobb?!....;0)



Va kul att ni ska bygga en carport - det är verkligen en superbra uppfinning! :0)



Å vilken söt liten igelkott.

Jag har bara sett en igelkott i verkligheten en gång....Tyvärr :0(

Dom e´ ju sååå söta....

2010-06-05 @ 07:44:26
URL: http://weytomuch.blogg.se/
Postat av: Lorena

vilken sötnos du hittade där! Hoppas du njuter av solen idga & inte tynar bort uppe i hanaslöv =) kram vännen!

2010-06-05 @ 12:46:45
URL: http://lorenasvensson.blogg.se/
Postat av: Ina

Nåå, vad söta de är igelkottar!



Tack :)

2010-06-08 @ 23:50:58
URL: http://inakarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0