100327

Regnet piskar mot rutorna och åskan mullrar i bakgrunden. Igår var det vår värme nu vill jag nästan plocka fram vinterjackan igen...

Idag har jobbet hälsodag så jag har varit och tränat två pass. Först ett flowin/stationsträningspass och sedan ett boxpass. Har träningsvärk sedan igår så imorgon lär det inte vara bättre. Tur att jag ska få massage imorn!! ;o) Ikväll övergår hälsodagen till kareokekväll på ett en pub här. Ska bli riktigt kul, måste bara hitta något att klä på mig...

Gjorde ett riktigt fynd i stan igår(visar i morgon) samt att jag och älskling hittade super fina möbler till vår altan. Så när jag tränade fixade C på altanen. Nu vill jag verkligen att det ska bli lite varmare så man kan sitta där ute till långt in på småtimmarna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0