3D



Filmen igår var bra. Inte superduper, men klart sevärd, men jag vet inte om 3D var sådär överdrivet speciellt. Det sved lite i ögonen.. Kommer i vilket fall som helst inte sitta 1½ timme i en bil för att se det igen. (Ska visserligen komma till Växjö, så det behövs ju inte...)

Har inte orkat sitta vid datorn för något annat än plugg idag fören nu. Började dagen med en lång härlig promenad i solskenet innan jag bänkade mig med mina böcker. Har två inlämningsuppgifter och två prov som ska göras denna vecka, sedan är jag klar med utbildningen. Vad jag ska hitta på efter det är lite av ett mysterium... Jobba har jag hunnit med också, 3 timmar som gick förhållandevis snabbt.

Kommentarer
Postat av: Elin

Verkar som om alla 3D glasögon ser olika ut :O

2010-03-15 @ 12:25:45
URL: http://leelin.blogg.se/
Postat av: Lollo

3 snygga tjejer på bio =)



och hahhahaha har bromölla 3d MEN INTE växjö, haha det var roligast idag!;)

2010-03-17 @ 22:49:58
URL: http://lorenasvensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0