ett plus ett blir två ♥

Sitter här i elfte timmen (bokstavligt talat) och filar på mina inlämningsuppgifter som ska vara inne innan kl. 00. Är i stort sett klar, ska bara se om jag kan lösa en frivillig uppgift också. Är inte så trött som jag trodde att jag skulle vara med tanke på att jag sov riktigt uselt i natt, men jag är ändå glad att jag bara behövde jobba kvällen! Så nu kan jag lägga min sista energi på skolan och sedan krypa ner bredvid älsk och drömma söta drömmar.



En av mina absoluta favoritbilder som vi även har fått som canvastavla.

 


Kommentarer
Postat av: Lotte

Vilken vacker bild!! Och fin blogg annars oxå!

2010-03-02 @ 19:52:51
URL: http://chajanol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0