i brist på....

I brist på sol och värme så får strumpbyxorna åka på tillsammans med shortsen.

Tröja --H&M, Shorts --Australien

Kul att jag ser lika trött ut som jag nog egentligen är... och blekheten ska vi inte tala om! Får nog bli lite b.u.s ikväll.

Har övertalat C om att ta en liten sväng in till Växjö och handla när han har jobbat klart. Är ledig ikväll och det ska bli hur skönt som helst att ligga i soffan och inte göra många knop.

Funderar på om jag ska ta och köpa mig lite silvershampo för att få bort lite gula toner i mitt hår. Så fort det får ordentligt med sol på sig så blir det superljust, men tills dess kan det vara skönt att göra något åt barret...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0