en helg i gbg





Har haft en helt suverän helg i GBG, lite lite sömn kanske men det har jag tagit igen idag med en lång sovmorgon.

I lördags så sprang vi Postmilen (men det blev bara 5 km för mig, sprang på under en halvtimme så jag är nöjd.) och sedan gjorde vi oss i ordning innan vi begav oss till Svenska Mässan för mat och fest.
Förfesten blev i vårt rum, eller, på vår terass ska jag nog säga. Tror vi (vi var 4a tjejer) fick ett av hotellets finast rum som låg högst upp och hade en stor terass med utsikt över avenyn!
I går när vi kom hem så var man lagom mör. Bussen tillbaka gick redan vid halv 11 och frukostbuffén kan man ju inte gärna missa! Får alltid sån beslutsångest när det finns så mycket gott, jag vill äta allt men orkar bara en bråkdel...

Idag blir det Flowin vid halv 3 så nu ska jag ta och äta lite. Komme upp en liten outfit från lördagen senare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0