en utnämning


ring nr. 2 från H&M :o)

Har utsett mig själv till dagens rikspucko idag... Lyckades välta ut ett glas vatten över min bärbara dator. Lyckat Annie! Men den verkar ha överlevt (i alla fall för stunden) och tangenterna är lite renare så det är bara att hålla tummarna för att den inte har tagit någon skada. (Var jäkligt snabb med att vända på den och sen blåste jag den torr. haha)

Tog en liten sväng in till Växjö förut och köpte lite nödvändigheter för morgondagen. I morgon går bussen till Göteborg 08.30 och runt 1 -halv 2 är det dags för start. Får se om jag hinner uppdatera en gång till ikväll eller i morgonbitti, annars så återkommer jag när jag är hemma igen. Förhoppningsvis med massa roliga bilder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0