håller tummarna för solsken!

Håller tummarna för att det blir varmt, skönt och soligt till helgen, med start imorgon!
Då blir det nog en liten picnic eller kanske en sväng ner till svärisarnas stuga.

Det sprack upp och blev en riktigt fin eftermiddag, "tyvärr" var det strålande fint när jag var tvungen att ta mig till jobbet. Ville bara vända om och sätta mig på framsidan och njuta! Hoppas på bra väder i morgon för då ska mina vita ben få se dagens ljus!

Nu ska jag snart ta och krypa ner bredvid mina älsklingar. Ska försöka komma upp lite tidigare i morgon och inte snooza i över en timme! Är dock ledig fram tills tisdag, så det är ju inte hela världen. hehe


Varför blev inlägget publicerat 2 gånger??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0