i'm going crazy!!!

Lyckan blev tyvärr inte så långvarig... Satt ute och njöt av solen till strax efter lunch men sedan kom molnen och nu regnar det. 
Åkte in till Växjö en sväng när jag insåg att molnen var här för att stanna. Har ett presentkort på Gina Tricot, men jag hittade faktiskt inge kul... Prövade en söt kjol och två bikinis, men inget fick följa med hem.

Sitter och funderar på om jag ska åka ner till gymmet men har egentligen ingen lust. Problemet är att jag är så sjukt rastlös just nu! Får se hur det blir, ska i alla fall fortsätta leta fter ett par nycklar som är spårlöst försvunna. Varken jag eller C kan hitta dem någonstans! Skumt...


Saknar dig också Cakan!!


Kommentarer
Postat av: Sandra

Har ni tappat bort cyklarna??!!!



Glömde svara förrut tror jag..... Vi ska vara i Barcelona 1 vecka den här gången (blev bara fyra dar sist = alldeles för lite!!)

Längtar!!!!!



Blir det nånting för er i sommar då? Resa? Semester?...

2010-05-18 @ 19:15:17
URL: http://weytomuch.blogg.se/
Postat av: Sara

Men de har inte det på gymmet då? :) För där går ju jag, känns som standard numer :)

2010-05-18 @ 22:55:27
URL: http://sarajohansson.nu
Postat av: C1

<3

2010-05-19 @ 07:44:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0