knas

Såg precis att inlägget nedan inte har synts på bloggen fast att jag har tryckt på "publicera". Det är inte första gången det händer... Knas! Jaja, nu hoppas jag att det syns och att det här kommer upp idag.

Skulle egentligen inte ha jobbat något mer den här veckan, men en jobbarkompis behövde bli av med ett pass och jag hade inget bättre för mig så jag ställde upp. Alltid trevligt med lite extra cash. :o) Nu ska jag faktiskt krypa ner bredvid mina älsklingar och hålla tummarna för sol imorgon!


Det är inte bara jag som gillar sol och värme!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Härligt med sol!!!



Snygga plattor förresten! ;0)

2010-05-27 @ 11:29:29
URL: http://weytomuch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0