nu kastar jag in handduken

Var så uppe i varv när jag kom hem från jobbet så jag nappade åt mig kameran och tog med Zahara ut på en liten promenix. Dimman låg så fint över en äng men självklart så dog batteriet i kameran så bilderna nedan är de enda jag hann klicka av (förutom tre helskakiga. Är i stort behov av en bättre kamera och ett stativ!!)


Med blixt. Ser nästan frostigt ut...

Den minst skakiga bilden jag lyckades ta utan blixt och på fri hand.

Med det säger jag God Natt! Ska titta på en film eller något annat kul nu innan jag kryper till kojs.


Kommentarer
Postat av: Sara

Sjukt! Borde vara lag på att det ska finnas det överallt tycker jag, men då är det väl som med bodybalancen. Man har inte tid ;)

2010-05-18 @ 23:07:00
URL: http://sarajohansson.nu
Postat av: Emmelist

kul att du vill vara med och tävla om ringen :D vinnaren dras om bara några timmar!! :D så håll utkik!



Hoppas allt är awesome annars!! Många kramar!

2010-05-19 @ 00:14:07
URL: http://emmelist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0