träning

Tappade motivationen till att träna totalt runt en timme innan passet skulle börja, men jag tog mig i kragen och släpade mig till gymmet och jäklar vad skönt det var efteråt. Hade till och med lite energi över för lite löpning! Blev dock ingen lång sträcka men jag körde på rätt hög hastighet.
I morgon (om det inte är allt för regnigt och kallt) tänkte jag försöka mig på en löprunda ute. Måste verkligen få upp min kondition igen efter förkylningen. Har 3 veckor på mig till mitt mil-mål men det ska nog gå bra (hoppas jag!). Får se om det blir ett spinningpass på onsdag också för att köra lite mer kondition..

Nä, sov så sjukt dåligt i natt så jag ska nog krypa ner bredvid mina älsklingar och gosa nu.


Kommentarer
Postat av: Sandra

Nu gav du mig just ett ton med dåligt samvete....... ;0)



Cool bild!

2010-05-10 @ 07:29:14
URL: http://weytomuch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0