vad hände med våren?



Känns som höstrusk ute, det blåser som sjutton och är riktigt ruggigt!! Skulle mer än gärna sätta mig på ett plan och fyga söderut mot varmare breddgrader. Någon som har lust att bjuda mig på en resa? En vecka räcker! hehe


Blev ett minst sagt svettigt pass på gymmet igår. Först 45 minuter spinning där jag nästan trodde att jag skulle trilla av cykeln. Min kondis är verkligen körd i botten efter att ha legat hemma på soffan i två veckor. Om tre veckor ska jag springa en mil, hur ska detta gå?? Efter spinningen blev det ett 30 min långt corepass innan jag stack hem, hoppade in i duschen och satte mig vid dukat bord. Älskling hade gjort sina ofantligt goda grekiska biffar till middag, mums säger jag bara!! Sen blev det filmmys i soffan med chokladbollar (som jag gjort). Känns lite nyttigare att äta chokladbollar (med fiberhavregryn(!)) än att proppa i sig en massa smågodis som hangivetvis hade köpt hem. Tror jag måste bannlysa honom från affären när han är hungrig! haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0