Eftersom vi fortfarande inte har något int...

dsc09366 (MMS)

Eftersom vi fortfarande inte har något internet här så får före- och efter- bilderna på huset vänta lite.. Ovan ser ni i alla fall vår snygga fondvägg i matsalen. Allt vi renoverat har gått som på räls tills vi kom till den väggen. Det var strukturtapet som var omöjlig att riva så var tvungna att sätta en tjockare tapet över, vilket var lättare sagt än gjort..! Idag är jag ledig. Får se om jag får lite fikabesök eller inte i eftermiddag. Sen blir det julmarknad med älskling.


Kommentarer
Postat av: Lorena

Jag kmommer imorgon!!! =) är lika bra det för jag är sjukt trött idag.. puss

2010-11-09 @ 14:44:45
URL: http://lorenasvensson.blogg.se/
Postat av: Pappa

Strukturtapet känner vi till. Kommer du ihåg när vi slet med tapeten i hallen och trappen... Då fanns inte renoveringstapeten - fy f-n...

2010-11-09 @ 20:51:30
Postat av: Pappa

Strukturtapet känner vi till. Kommer du ihåg när vi slet med tapeten i hallen och trappen... Då fanns inte renoveringstapeten - fy f-n...

2010-11-09 @ 20:51:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0