planer

Sitter och surfar runt på bl.a. IKEAs hemsida och kikar på saker jag vill ha till nya huset. I helgen kan vi äntligen börja renovera! Ska försöka hinna ta lite före bilder också så jag kan visa resultatet.

Vad vi ska göra först:
* Slipa golven på nedervåningen och göra dem mörkare, typ valnöt
* Byta tapeter och måla i sovrummet samt klädkammare
* Lacka om köksluckor och badrumsskåp
* Göra en fondvägg i matsalen

Skulle följt med Lollo till stan idag, med insåg att jag börjar tidigare än vad jag trott. Så nu ska jag försöka få lite plugg gjort.


Kommentarer
Postat av: Elin

Hehe, bestämde att jag inte skulle söka AIU i torsdags och hittade nya skolan i torsdags såå hade tänkt berätta de för dig nästa gång jag ringde :D <3

2010-10-18 @ 21:04:21
URL: http://leelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0