and the rain kept on falling



I fredags så skulle jag och älskling gå ut och äta, men jag var så trött så det blev middag, vin och filmmys hemma i soffan istället. Inte fel det heller. :o)

Jäklar vad trött jag var igår! Sov fruktansvärt dåligt och vaknade redan vid 4a på morgonen och lyckades bara slumra lite till innan klockan ringde strax innan 5. Så det blev tidig sänggång och imorse vaknade jag med sprängande huvudvärk. så det blir ingen träning idag heller! Så jäkla typiskt! Men imorgon står simning på schemat, hoppas verkligen att jag mår bättre då!

Har föresten inte visat hur vi har möblerat om i vardagsummet! Ska bara installera photoshop på datorn igen så kommer det bilder senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0