Sept. 15, 2010



Dagarna springer förbi och nu är hösten verkligen här! Gula löv och bruna buskar överallt.. Hade inte varit fel med en sista minuten och få njuta en sista gång för i år av lite sol, värme och (sköna)bad! Men jag får börja nedräkningen till Thailand istället! 129 dagar kvar!

Jobbade över inatt till kl.06. Gick förvånansvärt bra hela natten, men jag hoppas att jag inte behöver stanna på torsdag. Så kul är det inte..! ;o) Så jag skippar nog simningen idag och går på releasen av nya bodybalance passet på gymmet istället.


Kommentarer
Postat av: Pappa

Prova att logga in här - https://webmail.telia.com/cp/ps/Main/login/Login?d=pne.telia.com - så ser du om lösenordet är rätt. \\P

2010-09-16 @ 10:22:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0