28+1


27+3

Det har varit ett väldigt liv på vårt lilla pyre i veckan. Magen har rört sig åt alla håll och kanter av buffar, sparkar och hicka. Mindre skönt är det ju när h*n kommer åt mina revben eller höftbenen men annars är det väldigt mysigt att ligga och känna den lilla krabaten.

I torsdags var vi hos barnmorskan igen och lämnade prover, lyssnade på hjärtat och mätte magen. Den var lite i underkant av kurvan så vi ska dit igen om drygt 2 veckor för att se så att den växer ordentligt. Själv tycker jag att det växer så det knakar men det är ju bra att de håller koll så vårt lilla hjärta får näring och växer.
Bilden i headern är från vecka 25+0 och den ovan är tagen 17 dagar senare, man ser att det händer grejjer!


Kommentarer
Postat av: fia

Bebis mår säkert toppen bra! Alla blir olika stora. Mamma t.ex. var stor som ett hus när hon väntade mig och när hon väntade mickan kunde man knappt se att hon var gravid. Jag var ju å andra sidan "för stor" när jag väntade lexi. Ta det lugnt och klappa magen från oss i tyresö.

Kram =)

2011-04-30 @ 13:58:42
Postat av: Victoria

Fiinaste!!!! Och jag håller med ovanstående. Jag fick gå o göra extra ultraljud för magen var liten, fast den var ju skitstor! ;) Ossian kom ut och mådde prima! Hoppas du inte är orolig iaf! Puss

2011-04-30 @ 22:32:39
URL: http://wiffi.blogg.se/
Postat av: Madde

Så söt liten mage du har! Jätte fin. Jag ser höggravid ut jämfört med dig:P

2011-05-05 @ 19:27:40
URL: http://madeleneklund.blogg.se/
Postat av: C

Myyyyys!! <3

2011-05-07 @ 17:56:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0