:o)

Har haft en himla bra tisdag! Provjobbat på mitt nya jobb och fikat med Lollo. :o) När vi kom hem från Thailand skickade jag ut en uppsjö av ansökningar. Har fått ett par nej och har väl inte haft några större förhoppningar på att få napp någonstans. För kanske 3 veckor sedan ringde Stadium och jag fick komma på intervju veckan efter. Redan dagen efter ringde dem tillbaka och idag var jag alltså och provjobbade. Gick super! Chefen är på semester så tider och så vet jag inte än, men jag kommer bara vara anställd som extra personal. Men det är ju bättre än inget och man brukar kunna få jobba rätt mycket bara man vill. Känns himla kul, framför allt eftersom att jag har fått jobb trots att jag är gravid. Plus att de vill ha kvar mig även efter. Så som sagt, en väldigt bra dag!! Nu ska jag fortsätta mysa i soffan med älskling.


Kommentarer
Postat av: Anonym

jaa en väldigt bra dag =) neeej jag har inte hittat shortsen på nätet, varken onlys hemsida eller veromoda eller nelly. men ska ringa dom imorgon tror jag och be dom lägga undan dom, för dom var superfina med den höga midjan ;)puss

2011-04-05 @ 22:27:03
URL: http://lorenasvensson.blogg.se/
Postat av: MALIN

ååh vad härlig bild i headern! :)

2011-04-06 @ 10:13:00
URL: http://maliinbeerg.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0