mobilsurf


Hittade årets första vitsippor när jag var ute med Zahara på förmiddagen. :o)

Vaknade upp med halsont och en näsa som inte slutar rinna. Det senare beror nog delvis på min pollenallergi också. Usch!

I går tog älsklingen hem en dator från kontoret som en föredetta anställd har haft. Gud vilken skillnad! Tyvärr så lyckades jag inte koppla upp mig till internet via iPhonen på den (men på min gamla går det, vad gör jag för fel??) så nu sitter jag vid min långsamma trotjänare i alla fall.. Ska ta itu med att fixa det någon dag, eller byta det mobila till den nya. Men idag orkar jag inte! Börjar jobba vid 16 så jag tänker inte göra något förutom att surfa runt lite och försöka stoppa flödet i nosen...


Kommentarer
Postat av: Anonym

det kanske är nåt med inställningarna i iphonen? det är ju så smidigt, som jag kom på förra helgen ;)

2011-04-14 @ 18:51:12
URL: http://lorenasvensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0