skoooor

Igår var jag och två kompisar på Nelly High Heels Party och de 99 första fick ett par gratis skor. Tjohoo Snacka om att jag fick beslutsångest!! haha Framförallt när man skulle skriva upp både 1:a, 2:a och 3:e handsval... Bestämde mig i alla fall tillslut och vid elva kände vi allihop att det var dags att rulla hemåt. Då fick vi veta att man inte fick hämta ut goodibagsen fören halv 1! Så dåligt... Vi stannade ändå men det var inte värt väntan tyvärr.

Nu ska jag göra mig i ordning för vi ska hem till dem vi ska låna huset av i Thailand. Titta på lite bilder och så. Sen blir det myskväll med tjejerna!



De här skorna blev tillslut mitt förstahandsval.


Kommentarer
Postat av: Elin

Du kan ju inte tro att du kommer undan med dom själv, lillasyster vill/MÅSTE få låna :D

2011-01-15 @ 16:06:34
URL: http://leelin.blogg.se/
Postat av: Pappa

Skonördar...

2011-01-15 @ 22:33:50
Postat av: Lorena

Bra första val!! =)

2011-01-15 @ 23:52:07
URL: http://lorenasvensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0