Thailand!

Behöver jag säga mer än att det är runt 36 grader och strålande sol på dagarna och ungefär 28 på kvällarna. Vi njuter av sol, bad, god mat och billig shopping. Vi kunde inte ha det bättre! Det enda som saknas för min del är semesterölen, men jag håller till godo med goda fruktdrinkar istället. Inte helt fel!

Än så länge så har vi bara testat två olika stränder och en marknad, men det har ju faktiskt inte gått så många dagar än.
Vid 18 kommer en tjej från en nagelsalong hem till vårt hus och fixar mina och Susanns naglar. Jäklar vad snygga vi kommer vara när vi kommer hem! haha

Ska försöka få in lite bilder också så att jag kan göra er lite avundsjuka.. hehe


Kommentarer
Postat av: Lorena

woho det låter toppen där borta i thailand! =) Kul med en liten update från dig, vet du, idag är det faktiskt sol här hemma, ;) dock inte 36 grader haha! Fixa lite bilder så jag blir ännu mer avundsjuk tack! =) Puss & KRAM!!

2011-01-26 @ 13:34:08
URL: http://lorenasvensson.blogg.se/
Postat av: Elin

Avundsjuk så de skriker om de! Shoppa lite till din syster oxå som lovat ;)

Puuuuss <3

2011-01-26 @ 19:50:55
URL: http://leelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0