10 juni


pic: jag

Nu sitter vi troligtvis i bilen på väg till Stockholm. Ska spendera helgen hos mamsen och papsen och på söndag fyller jag år så då hoppas jag på pappas jordgubbstårta! ;o) Datorn lämnar jag hemma så det blir inte så mycket uppdatering fören jag är hemma igen.

Har varit lite dåligt på bloggfronten på sistone, men jag kan ärligt säga att det är vädrets fel. Har ingen större lust att ens starta datorn när solen strålar från en klarblå himmel och det har varit långhelg.
Jag och älskling har hunnit med både ett besök i Halmstad, fika och middag hos svärföräldrarna i Blekinge, varit hundvakt, badat, grillat med vänner och ätit tårta för att fira vår nationaldag.


Kommentarer
Postat av: Lorena

& mysigt har det varit!

2011-06-10 @ 15:09:13
URL: http://lorenasvensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0