en dag närmare



Var ute på första promenaden på över en vecka idag. Trots regn och blåst så var det underbart att vara ute och röra lite på sig och få lite frisk luft. Visst, någon vidare lång eller rask promis blev det inte direkt men går jag för fort så känner jag att jag får sammandragningar. Barnmorskan trodde att det kunde bero på att jag inte har så mycket fettceller på magen och att livmodern på så sätt är lite mer "blottad" (eller något åt det hållet. Vad vet jag. ;o))

Annars så roar jag mig med att pyssla här hemma. Har fixat gardinerna i sovrummet, ställt i ordning spjälsängen och hittat mönster för att sy ett babynest och en amningskudde. Så nu behöver jag bara en sammarbetsvillig symaskin, litar inte riktigt på den jag har...


Kommentarer
Postat av: Anonym

hej sötnos, fick du mitt mess? kunde inte skicka via whats up. konstigt! Vi sak iaf iväg i helgen också och kan nog inte ta med zahara då, hade gärna- synd att vi ska iväg.. Ullared låter roligt, när ska ni dit? jag kan köra dig rullstol där nere!;) puss

2011-05-17 @ 19:15:39
URL: http://lorenasvensson.blogg.se/
Postat av: Victoria

Tror inte jag är ensam om att önska lite bilder på spjälsäng, babygrejer osv... Vill ju vara nära fast jag är långt bort!! Ska du till Ullared måste du köpa en typ ställning till bebisen att ha i badbaljan. Begär inte att du ska fatta ;) Puss

2011-05-17 @ 20:10:01
URL: http://wiffi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0