roadtrip


Amningskudde // täcke till spjälsäng // kudde, påslakan, örngott & underlakan till spjälsäng & vagn // plastad frotté // "badstol" (har fått för mig att jag blev rekommenderad att köpa en sådan) // 2 sovpåsar // 2 pyjamaser // 6 bodys // inneoverall // 2 par byxor // tröja // kofta // mössa // strumpor & sockor // 2 dregelhaklappar // snuttefilt // regnskydd, nätkasse & hjulskydd till vagnen // mjuk skallra // en giraff att hänga på sufletten //

Igår var jag och Lollo på en liten roadtrip. Resultatet (plus en del smått och gott till) ser ni ovan. Kan ni gissa vart vi var? ;o) Är nog den långsammaste shoppingturen jag någonsing gjort. haha Kan ju inte gå så fort...

Var dödstrött när vi kom hem men lik förbenat kunde jag inte somna fören efter 12 någongång och vaknade vid halv 4. Tjugo över kurrade magen som jag vet inte vad så jag gick upp och åt lite. När C vaknade vid halv 6 någonting hade jag fortfarande inte slumrat till så vi gick upp och åt frukost tillsammans (igen). Vid halv 7 lyckades jag somna om och fick sova i typ 2½ timme till. Sjukt frustrerande! Men det är väl bara att vänja sig... Köpte rullgardiner igår också så jag hoppas att det ska bli lite lättare att sova när dom kommit upp.

Nu ska jag snart på återbesök hos läkaren och ikväll blir det bio. Inte den sena som tur är! :o)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0