Maj 18, 2011



Kan komma på mig själv med att bara sitta och titta på magen, hur den rör sig åt än det ena än det andra hållet. Måste säga att jag gillar att ha den mer och mer, men jag längtar verkligen efter att få träffa vårt lilla pyre som gömmer sig där inne (och så småningom ha lite mer valmöjligheter vad gäller kläder. haha).

Vädret är inte jättekul här idag heller tyvärr så när Claes kommer hem tänkte jag åka in och kika på en (typ) amningskudde på Jysk som jag hittade på deras hemsida (kostar bara en hundring så det blir ju betydligt billigare än att sy en själv!) och även köpa tyg m.m så jag kan sy babynestet.


Kommentarer
Postat av: Chris

Vilken fin bild!! Å vad magen har växt : ) puss på er

2011-05-18 @ 16:53:52
Postat av: C

<3

2011-05-19 @ 21:34:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0