when life is turned upsidedown



Har haft några väldigt händelserika dygn, därav frånvaron.. Några bra, några lite smått panikslagna.

I lördags firade vi som sagt Claes farmor & farfar, åt tapasmiddag med underbara vänner, drack goda drinkar och gick på bio. I söndags var jäg och älskling på utflykt till Hultaklint och Singoallas grotta. Kom hem på eftermiddagen någon gång och då la vi oss bara på vår uteplats och slappade. Grillade lite på kvällen och kollade på film.

Någonstans i mitten på den andra filmen fick jag kramp i magen som inte släppte. Vid halv 10 nånting så ringde jag sjukvårdsupplysningen som hänvisade mig vidare till förlossningen. Fick lite tips på vad jag kunde göra för att få den att släppa, blev väl bättre men det släppte inte. Vi gick och la oss och jag lyckades somna men vid halv 3 ringde jag igen och barnmorskan sa att om det inte gjorde så ont så jag kunde sova så skulle jag göra det. Inte det lättaste att slappna av då kan jag säga! Ringde igen dryga timmen senare och vid 4 så rullade bilen in mot BB. Gud vilka underbara människor det jobbar där inne!
För att göra en rätt utdragen historia kort så fick  jag sammanlagt två sprutor som ska stoppa värkar och jag fick stanna där inne tills igår förmiddag. Så nu är jag sjukskriven i åtminstone 3 veckor och de närmaste dagarna får jag inte ens gå ut med Zahara. Ta det lugnt och vila står alltså på schemat.


Kommentarer
Postat av: chris

Vila på Annie o Timelina - inte dags för mig att bli mormor riktigt än! Puss <3

2011-05-11 @ 12:56:09
Postat av: fia

Ta det lugnt och läs en bra bok i solen=) Kram

2011-05-11 @ 17:45:40
URL: http://enmammasdagar.blogg.se/
Postat av: Victoria

nog för att vi längtar efter pyret men vi kan vänta lite till! ;) puss!

2011-05-13 @ 14:51:59
URL: http://wiffi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0