projekt...

Ska ha namnkalas för Filippa på lördag så jag håller på och fixar och donar. Mamma är snäll och hjälper mig att baka, Claes syster fixar smörgåstårtor och jag har bakat två sorters muffins som jag ska dekorera med sockerrosor och tusenskönor. Hade först tänkt ha det på alla men får nog tänka om för det tar lite för lång tid tyvärr.. Men det blir nog bra ändå!

(f*n vad seg blogg.se appen är!!! Har försökt publicera det här ett par timmar nu..)
Det här skulle ha publicerats i fredags men fick det inte till att fungera och sen har jag inte haft tid. Får nog helt enkelt återgå till att blogga från datorn..


Kommentarer
Postat av: Pappa

Men bra blev det.

2011-11-14 @ 15:09:20
Postat av: Lollo

vill se fler bilder!! och ja det här inlägget såg jag inte i helgen??

2011-11-14 @ 19:43:13
URL: http://lorenasvensson.blogg.se/
Postat av: Anette Carlsson

2011-11-14 @ 19:54:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0