111016

Sitter i bilen genom ett soligt och vackert höstsverige.
Har varit i Stockholm sedan förra fredagen och myst med familjen men nu är det alltså hemfärd som gäller. Har hunnit träffa min morfar en sväng vilket var mysigt men rätt jobbigt. Är dock väldigt glad att jag gjorde det och visade upp Filippa för vem vet hur länge till han finns kvar...

Ska försöka ta itu med bloggandet igen när jag kommer hem. Pappa har luskat ut varför min dator är så seg och det visar sig att jag har alldeles för lite minne. Får köpa det när vår ekonomi blir lite bättre. :o)


Kommentarer
Postat av: Pappa

Väldans tomt o tyst är det här utan er, bara jag och hundarna. En och annan fågel som tittar in. Vi ses ju snart igen. :-)

2011-10-21 @ 09:55:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0