last day of summer?



Läkaren i lördags kunde inte svara på vad det var för prickar Filippa hade. Men han tog ett blodprov för att se om hon reagerar mot mjölk, vilket jag inte riktigt tror och han var inte heller så övertygad att det var det. Men varken läkare eller sköterskor var särskilt oroade över prickarna, så det lugnade en hel del och vi skulle höra av oss igen om det blev värre. Igår morse hade hon fått ännu mer prickar och var väldigt varm (var ju riktigt härligt sommarväder!) så hon fick ligga i blöja hela eftermiddagen. På kvällen hade prickarna börjat försvinna och i dag är dem nästan borta. Skönt! Men vi vet fortfarande inte vad det var. Kanske någon kombination av värme och något jag ätit?

Nu ska jag värma lite rester från igår, sedan blir det mys i soffan resten av kvällen med alla mina älsklingar! :o)


Kommentarer
Postat av: Lorena

jaa det gick jättebra, var superkul! Fast lite jobbigt att bara sitta och lyssna men läraren var super så det gick fint ändå =) hur är det med filippa? prickfri hoppas jag =)

2011-09-05 @ 22:18:51
URL: http://lorenasvensson.blogg.se/
Postat av: Anonym

Härlig somrig bild!

2011-09-07 @ 15:31:17
URL: http://karinolofsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0