120716

Lyser med min frånvaro här, men så kan det bli..!
Åkte till mamma och pappa i fredags för att eventuellt gå på Skansen i lördags men vi hoppade det och Claes åkte hem till Alvesta en dag tidigare istället. Jag och Filippa stannade kvar här uppe, känns meningslöst att åka ner lördag och upp fredag igen. Så kul är det inte med ett uttråkat barn i bilen! ;-)

Idag har det äntligen varit fint väder igen så vi har passat på att njutit och Filippa har tagit sitt livs första dopp i havet. :-)

Nu sover lillskrutt och jag ska ägna mig åt min bok! (brukar läsa x antal böcker på somrarna men i år har jag inte ens hunnit igenom en! haha)


Kommentarer
Postat av: william

söt bild & vacker header:D

2012-07-16 @ 20:25:12
URL: http://funnyones.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0