...




Igår åkte min älskade mamma hem igen efter ett par mysiga dagar här! Blev väldigt tomt när hon åkte och det tror jag Filippa håller med mig om. Nu har hon ju bara mig och leka med på dagarna och det är ju inte lika kul! haha

Idag var vi i alla fall hemma hos en kompis för lite bebishäng. Fast snart kan vi väl inte säga så längre... Alla våra småttingar är ju över ett halvår nu! Usch vad tiden går fort!!


Kanske skulle kapa håret igen? Ljusa upp håret vill jag göra i alla fall och kanske klippa en sån lugg.. :o)


Kommentarer
Postat av: Chris

Blir nästan tårögd när jag ser den fina bilden på oss Annie <3.... och nu är du mamma : D !!!! puss på dig

2012-03-23 @ 12:02:05
Postat av: Lollo

älskar den bilden på dig och din mamma, så fin!

2012-03-23 @ 14:00:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0